woensdag 7 december 2005

Weer even op De Bank

Kom net terug van een bezoekje aan de Fop, voor de niet kenners het kantoor van ABN AMRO, waar ik een aantal lieve collega's, vrienden heb gesproken in het rode zitje in de 'Warroom', vanaf nu de Loveseats. Het was fijn om te doen en heerlijk om iedereen te zien en te horen, het gaf me energie. Dank jullie wel! Kon niet vaak genoeg horen dat ik er goed uitzag, die houd ik vast. Twee smaakvolle boeken gekregen voor sapjes, juice en smoothies (leuke naam), dus ik ga jullie nog verrassen. Diederik heeft in dezelfde tijd een broodje gegeten met een oud collega, die ook op de Fop werkt, samen uit en thuis. Heerlijk het gewone leven weer even in te stappen alhoewel het werk wel echt heel ver weg staat. Op de terugweg een kerstboom gekocht, vorig jaar waren een week na Sinterklaas alle Nordmannen al uitverkocht, dus er vroeg bij dit keer. Als kind vond ik de kerstboom opzetten één van de leukste dingen rond de kerst. Elk jaar weer opnieuw ontdekken welke versieringen er uit al die separaat ingepakte pakketjes kwam. Nu til ik de deksel van een grote doos en heb ik in één keer het overzicht, maar toch het blijft leuk en elk jaar koop ik er iets bij, tot de boom te klein is.

Gisteren booschappen gedaan in de Groene passage, de winkel met onbespoten groeten en fruit, waar je niet met de auto voor de deur kunt parkeren. Ik was bijna vergeten hoe een komkommer kan smaken, dus wat dat betreft kan ik het jullie aanraden. Elke supermarkt in Nederland zou een uitgebreid biologisch assortiment moeten bieden, is in het buitenland heel gewoon. Bijna 16.30 uur, tijd voor mijn meditatie. Tot binnenkort weer, lieve groet Nelly