dinsdag 20 december 2005

Mijn zusje en ik

De champagne smaakte heerlijk gisteren en ik zou het bijna aan mijn dagelijkse dieetprogramma toevoegen. Het eten bij La Stanza was heel gezellig en lekker en met de vette vis op het menu heb ik nauwelijks hoeven zondigen. Yvon en ik vonden het leuk om een fotoserie te maken van ons beiden voordat mijn haar er af gaat, je kunt goed zien dat wij zussen zijn. Van haar heb ik gisteren ook mijn eerste hoofddoekje gekregen en ik moet zeggen, het staat prima. Nu weet ik dat ik altijd al een hoedenhoofd heb gehad, dus die kunnen nu echt allemaal een keer uit de kast. Ik ben dol op hoeden en heb de nodige modellen aangeschaft in de afgelopen jaren, maar als je in Nederland een keer een leuke hoed opzet, dan geeft dat meestal een reden tot (rare) blikken. Ik weet dat mijn collega's in de retail tijdens het 'retailkijken' in Parijs ook niet uitgepraat raakten over mijn hoofddeksel. Nu zal een hoed waarschijnlijk minder opvallend zijn dan een strak kaal koppie met twee redelijke grote oren, dus kom maar op met het commentaar. Ik ben me goed aan het voorbereiden op de chemotherapie met mijn meditaties en visualisaties. De chemo wordt mijn bondgenoot in mijn strijd tegen kanker en helpt mij bij mijn genezing. Of ik al een kerstdiner aan kan op zondag weet ik niet, maar het is wel een mooi streven. Fijne dag met een zoen van Nelly