woensdag 8 februari 2006

James komt hard aan!

Voor het eerst weer een beetje opgekrabbeld na een heftige derde kuur met James. Ik heb me ongelooflijk beroerd gevoeld de afgelopen dagen en ik ben dan ook nauwelijks mijn bed uitgekomen. Ik lag mezelf in de weg en wist af en toe niet waar ik het zoeken moest. Gisterenavond maar een slaappilletje genomen toen de lichamelijke onrust wel heel groot was en ik niet meer wist hoe ik moest gaan liggen. Dit heeft vannacht tot een betere nachtrust geleid. Ik probeer vandaag een beetje op te zitten en wat te gaan wandelen, zodat ik weer op krachten kan komen. Valt nog niet mee, want ik voel me heel zwak. Ben wel in staat geweest om afgelopen dagen te blijven eten, ondanks die akelige misselijkheid, in ieder geval genoeg vitamientjes binnengekregen. Hoop dat ik donderdag fit genoeg ben om mijn laatste enkele kuur te ontvangen, ik doe mijn best. Vanmorgen zag ik dat mijn mailbox zijn capaciteit bereikt had en dat mailtjes retour zijn gezonden. Ik heb mijn box inmiddels geschoond, dus dat zou verholpen moeten zijn. Ik ga rustig aan doen, groetjes Nelly