dinsdag 21 februari 2006

Goed nieuws, op naar de volgende stap

Eind van de middag hebben we gehoord dat er in één lymfeklier nog een gering aantal tumorcellen is gevonden, maar dat dit geen belemmering vormt om de behandeling voort te zetten. Mijn response op de chemokuur is goed. Begin volgende week vindt de kijkoperatie plaats om mijn longvlies te onderzoeken op eventuele uitzaaiingen. Als mijn longvlies schoon is, volgt de grote operatie om mijn linker long weg te nemen. Ik heb tranen met tuiten gehuild en ik heb een enorm gevoel van opluchting na alle spanningen van de afgelopen weken. Ik dank jullie voor het rotsvaste vertrouwen en de liefdevolle steun in de afgelopen dagen, het waren de lichtpuntjes in mijn donkere dagen. Ik weet dat jullie positieve energie mijn proces blijft ondersteunen en ik doe weer mee nu ik mijn anker weer heb. Zodra ik weet wanneer ik geopereerd word laat ik het weten. Ik ga de komende dagen ontspannen doorbrengen ter voorbereiding op mijn ziekenhuisverblijf. Liefs Nelly