vrijdag 27 januari 2006

Zo blij, stralend en gelukkig

Goed nieuws, Diederik en ik vieren een mooi feestje! De CT-scan liet een mooie ontwikkeling zien van een long vol met onregelmatigheden, vlak voor mijn eerste chemo, naar het beeld van vanochtend, waarbij duidelijk te zien was dat de onregelmatigheden sterk waren afgenomen. Het vocht dat achter mijn longen zat is ook op de CT-scan niet meer zichtbaar en daarmee dus volledig verdwenen. Wat voelt dit goed zeg, James en ik zijn echt mooi werk aan het doen!

Volgende week ga ik mijn derde en laatste avontuur met James aan en ik voel me super gemotiveerd om deze volgende stap te nemen. Ongeveer twee weken na de laatste kuur worden mijn lymfeklieren onderzocht en als deze schoon zijn volgt er nog een kijkoperatie om mijn borstvlies te onderzoeken. Als dit ook schoon is volgt er een zware, maar gewenste operatie en wordt mijn long verwijderd. Stapje voor stapje en op de goede weg. Blijf bij me. Jullie geloof in mij, met alle liefde en het geloof in mezelf dragen heel veel bij in mijn proces. Een hele blije Nelly