woensdag 11 januari 2006

Van sommige mannen krijg je grijze haren, James maakt korte metten

Mijn haar is nog niet echt aan het uitvallen, maar volgens alle berichten gaat dat wel na de tweede chemo gebeuren. Om die reden en omdat mijn haar erg droog en stug aan het worden was heb ik afgelopen zaterdag mijn haar laten kortwieken. Twintig jaar geleden heb ik het ook zo kort gehad en alhoewel mijn hoofd toen een stuk strakker was, moet ik zeggen dat het me alles meevalt. Een stoer, maar ook lief koppie en makkelijk in het onderhoud. De kans dat ik helemaal kaal ga worden is klein, dus heb ik besloten geen pruik te kopen. Genoeg creatieve hoofdbedekkingen in huis om mijn dunner wordend haar te bedekken. Morgenochtend word ik voor drie dagen opgenomen in de VU en donderdag ga ik mijn tweede avontuurtje aan met James Starlight. Ik zal me omringen met jullie liefde, kaarsjes en muziek. Nu ik weet wat me te wachten sta zie ik er veel minder tegenop, sterker nog ik ben lichamelijk en mentaal toe aan de volgende stap. Tot over een paar dagen Nelly