vrijdag 13 januari 2006

De tweede ronde

Vanmorgen teruggekeerd uit de VU waar ik de tweede ronde met James ben ingegaan. Woensdag is mijn bloed onderzocht en mijn bloedbeeld was in orde; mijn rode bloedlichaampjes zijn op een goed niveau evenals mijn bloedplaatjes en mijn witte bloedlichaampjes zijn normaal laag voor mijn conditie. Mijn nierfunctie is ook in orde en de nieuwe longfoto liet zien dat er geen vocht meer achter mijn longen zit. Dat gevoel had ik zelf ook al en ik zie het weer als een mooi stapje in mijn proces. De dag gisteren is prima verlopen, maar vannacht heb ik niet goed geslapen en ben ik erg misselijk geweest. Medicijnen gekregen die de ergste misselijkheid bedwongen, maar vanmorgen voelde ik me wel miserabel. Vanmiddag is dat iets bijgetrokken en nu ik net uit mijn meditatie kom, moet ik zeggen voel ik me heel redelijk. De slechtste dagen na James zijn meestal dag 3 tot en met 5 dus daar kan ik me voor gaan opmaken. Vanmiddag krijg ik mijn tweede epo-prik toegediend door Diederik, die deze taak heeft overgenomen van de verpleegkundige. De epo zorgt voor de aanmaak van rode bloedlichaampjes om bloedarmoede te voorkomen. Nu ik toch aan de epo ben heb ik mijn fiets ook maar eens van stal gehaald, om weer eens wat billen in mijn broek te kweken. Alles is de afgelopen weken wel wat slap geworden en dat haal ik met wandelen alleen niet op. Deze week rustig aan en volgende week weer opbouwen. Ik laat jullie op een goed momentje van de week weten hoe het met mij gaat en het was fijn dat jullie gisteren weer met zoveel liefde bij me waren. Lieve groet Nelly