zaterdag 9 februari 2008

Oproep voor mijn nieuwe weblog

Tot mijn grote ergernis heeft de provider van mijn weblog de stekker er van het ene op andere moment uitgetrokken. Mijn lezers krijgen nu een onbeduidend bericht waarmee het lijkt of er een storing is. Maar op de algemene website van Mijneigenweblog.nl kun je lezen dat de provider gestopt is. Ik was al twee dagen aan het mailen met de provider en kreeg steeds maar geen antwoord, wat normaal gesproken altijd gebeurd. Ik heb wel even zitten janken toen ik er gisteravond achterkwam dat hij abrupt gestopt is. Dit is mijn venster naar de wereld, waar ik mijn ziel en zaligheid aan heb toevertrouwd de afgelopen 2,5 jaar. Hoe kan iemand dit doen zonder mij en mijn lezers de mogelijkheid te geven om over te stappen naar een andere site? Ik weet dat duizenden mensen mijn log lezen, of lazen en hoe bereik ik die nu? Ik mail mijn nieuwe site naar zoveel mogelijk mensen met de vraag of ze mijn nieuwe logadres willen doorzetten naar vrienden en bekenden waarvan ze weten dat ze meelezen. En ook voor iedereen die dit bericht hier leest: Graag, zet hem door! Je kunt dit doen door op het envelop-teken te klikken, direct onder aan dit bericht. Gelukkig heb ik een back-up gemaakt van mijn oude berichten, zodat ik deze in de loop van de tijd weer kan publiceren. Nu nog een kale site, maar wel weer in de lucht en ik ga er zeker weer iets moois van maken. Liefs, Nelly