dinsdag 12 februari 2008

Nog één dag te gaan

Nog één dag te gaan voor ons vertrek naar Kaapstad. Alle voorbereidingen zijn getroffen en de koffers zijn bijna gepakt. Vanmorgen zijn we bij de KNO-arts geweest voor het inspuiten van mijn stemband. Maar sinds ik verkouden ben en dat is nog steeds niet helemaal over, klinkt mijn stem als een klok. Dus hebben we besloten nu niets te doen, ingrijpen is niet altijd beter en er is nu weinig te zeggen over hoe het zich verder ontwikkelt. Hopen maar dat mijn geluid aanblijft de komende tijd. Afgelopen dagen hard aan het werk geweest om mijn site weer te updaten. Ben al weer een eind op weg met het archiveren van mijn berichten over de afgelopen twee jaar. Om de berichten te kunnen antidateren moet ik ze één voor één terugplaatsen, dus een geduldig werkje. Wat ben ik blij dat ik regelmatig een back-up heb gemaakt, ik hoorde van een lotgenote die alles kwijt is, moet er niet aan denken. Ik heb de afgelopen week al genoeg overlast gehad van 'dit gedoe' stress, lang geleden dat ik me zo sappel heb gemaakt over iets buiten mijn ziekte om. Dacht dat ze mij niet meer gek kregen, maar de eerste verschijnselen van 'niet meer kunnen loslaten tot het in orde is' dienden zich wel aan. Kreeg verschillende déjà vu's en het had met werk te maken. Vandaag ontving ik eindelijk een reactie van mijn vorige weblog provider waarbij hij zijn excuses aanbood voor al het ongemak. De site was inderdaad gehackt en het was zo'n puinhoop dat hij besloten heeft direct te stoppen. Ik heb hem teruggeschreven dat ik dit weliswaar begrijp, maar niet op de manier waarop hij dit heeft gedaan. Ik heb hem nogmaals gevraagd of mijn oude adres niet doorgelinkt kan worden naar mijn huidige blog en ik ben benieuwd of hij hier nog op reageert? Uiteindelijk heb ik de nieuwe blog toch wel weer snel opgezet, mede dank zij de gebruiksvriendelijkheid van Blogger en ik ben blij met alle mogelijkheden. Daarbij is Blogger van Google en daarmee zal de continuïteit wel gewaarborgd zijn. Hoop dat mijn lezers de site weer snel weten te vinden. Tot over een paar dagen vanuit Kaapstad, met een warme omhelzing Nelly