vrijdag 4 januari 2008

De laatste gift

Vanmorgen mijn laatste en 4de gif(t) gekregen van mijn derde chemokuur, zo wordt het genoemd in het ziekenhuis. Het liep voorspoedig in de VU, bloedbeeld als vanouds en het prikken ging ook weer in een keer. Buiten de koude rillingen verder nog geen knock-out gevoel, zal vanavond wel toeslaan. Voorlopig afgesproken dat we de 8ste april pas weer terugkomen voor een volgende controle, na ons verblijf in Zuid Afrika. Drie maanden VU verlof, ik zie er naar uit. Vorige week gingen we naar vrienden in Amsterdam en reden we langs de VU, te sterke associaties en ik werd onmiddellijk onpasselijk. We hebben toen besloten voortaan voor onze privédoeleinden maar om te rijden. Ik voel me als patiënt helemaal thuis in de VU, maar ik ben er liever niet. Ik ga nu mijn samenwerking met Faith stevig aanhalen voor een optimaal resultaat. Ik duik een tijdje onder en dank jullie voor alle liefdevolle steun voor de komende dagen. Liefs Nelly