maandag 9 oktober 2006

Mijn Diederik, 50 jaar

Vandaag viert Diederik zijn 50ste verjaardag. Vorig jaar hadden we het idee dit met familie en vrienden op Curaçao te vieren, het eiland waar Diederik een deel van zijn jeugd heeft doorgebracht en wat hem zo lief is. Nu vieren we het thuis, heel bescheiden en gepaard gaand met veel emoties. Soms weten we niet meer waar de tranen vandaan komen. We hebben veel gepraat de afgelopen dagen en besloten de behandeling met chemo te starten. De bijwerkingen, is ons toegezegd, zullen een stuk minder zijn dan bij de vorige chemokuur en dat stelt mij enigszins gerust. Vorig jaar wilde ik echt alles doen voor die kleine kans om levensreddend te behandelen. Nu medisch gezien er nog slechts sprake is van levensverlengend behandelen, heb ik duidelijke grenzen en wordt de kwaliteit van leven allesbepalend. Het is echt ongelooflijk moeilijk om elke keer weer te dealen met wat er is en toch doen we het, liefdevol en met elkaar. Mijn Diederik is werkelijk de mooiste man van de wereld, hij is dag en nacht aan mijn zijde en doet alles met en voor me. We zijn zo verbonden en één, onze liefde is oneindig. Ik weet dat hij er niet van houdt om in de belangstelling te staan, maar ik zou het fijn vinden als jullie felicitaties hem rechtstreeks bereiken. Zijn e-mail adres is; diederik.beltman@hetnet.nl Liefs Nelly

Ps Er zijn mensen die niet meer op mijn weblog kunnen komen, daar ben ik reeds mee
bezig. Via onderstaand adres lukt het ook, dus mocht je de vraag krijgen:
http://www.mijneigenweblog.nl/weblog/?w=Pulchinella