woensdag 1 november 2006

Agestemd

Vandaag bij de KNO arts geweest in het LUMC. Helaas kon ik nog niet behandeld worden omdat sommige mensen allergisch blijken te zijn voor collageen. Dus dat moet eerst getest worden. Helaas hadden we deze informatie niet gekregen van de doorverwijzend KNO arts, waardoor wij in de veronderstelling waren dat ik direct behandeld kon worden. Nu is het afwachten en pas na zijn vakantie en het inbouwen van een bijkomperiode na mijn derde chemokuur word ik op 12 december behandeld. Heb wel begrepen dat ik op een mooi resultaat mag rekenen, dus nog even geduld hebben. Was een beetje teleurgesteld, maar ik heb wel veel vertrouwen in zijn aanpak en het advies. Hij was lekker concreet en recht door zee. Kreeg nog een compliment van hem, hij had naar aanleiding van mijn medische status zich een beeld gevormd van de patiënt, maar dat kwam niet overeen met de assertieve, stralende vrouw die voor hem zat. “Verder bent u gezond?” “Kerngezond!”

Afgelopen vrijdag waren mijn buikklachten als sneeuw voor ze zon verdwenen. Ook is het hoesten bijna helemaal afgenomen, echt een opluchting. Katrina doet wat ze moet doen en ik hoop nog véél meer. Mijn energieniveau is voor mij doen zelfs goed te noemen en ik geniet van een bijna pijnvrije periode. Ik kan daar zo tevreden mee zijn. Nu we een beetje weten waar we op kunnen rekenen tijdens het kuren hebben we in de week van de 20ste november een weekje Spanje geboekt om onze vriendinnen Brigitte en Marti te bezoeken. Een mooi zonnestraaltje om naar uit te zien. Ga nu ‘lekker’ babbelen met mijn zussen en Diederik. Fijne avond, lieve groet Nelly