dinsdag 20 juni 2006

Weer gerust!

We hebben net de uitslag van de botscan gekregen en alles is goed. Ik had dat vertrouwen wel, maar toch nam de spanning toe. Kan dan nu ook weer opgelucht ademhalen en met een grote glimlach achter mijn computer zitten. Mijn onderrug staat wat hol en het advies is om bij een fysiotherapeut in behandeling te gaan voor mijn klachten. Het zomergriepje is aan het overwaaien waardoor ik me vandaag in staat voel om wat actiever te worden dan de afgelopen dagen. Ik heb heel veel geslapen en rustig aan gedaan, met af en toe wat voetbalfun voor de verstrooiing. De gordelroos is ook op z'n retour, maar nog niet helemaal weg. Wat een pijnlijke kwaal is dat zeg, wist niet dat het een afgeleide is van de waterpokken. Als je eenmaal waterpokken hebt gehad (95% van de mensen) blijft dit virus in je zenuwbanen aanwezig. Bij een verminderde weerstand, zoals bij mij, kan het virus actief worden en raakt je zenuw ontstoken. Voordat de aandoening uitbreekt voel je al geruime tijd een zenuwpijn die te vergelijken is met een stevige kiespijn. Bij mij was dat precies in het wondgebied, waardoor ik dacht dat het extra naweeën waren van de operatie. Ik raak medisch gezien al aardig onderlegd, voor wat het waard is. Hoop dat de kwaaltjes het voor de komende periode laten afweten en dat mij rust gegund wordt voor de periode tot aan 10 augustus. De datum van de volgende controle. Morgen heb ik een afspraak met Rob, mijn leidinggevende en kom ik voor het eerst sinds vier maanden weer op de bank. Verheug me erop om mijn collega's te zien. Fijne dag allemaal en tot gauw. Lieve groet van een blijde Nelly