dinsdag 6 juni 2006

Aan de stille lezer...

Ben nieuwsgierig naar hoe mijn weblog gelezen wordt en door wie? Een vaste fanclub lezers mailt mij regelmatig en het is fijn om op deze wijze gesteund te worden, maar ook om te lezen hoe het met de ander gaat. Ik geniet van elk berichtje; van een kleine hartenkreet, de dagelijkse beslommeringen, het complete liefdesleven, een genoten vakantie tot aan de dilemma's op het werk. Niet te vergeten ook: mooie meegestuurde gedichten, foto’s en oneliners. Op deze manier blijf ik betrokken en deel uit maken van het leven van anderen. Ik verheug me dagelijks achter mijn computer als ik mijn e-mail binnenhaal. Voor mijn vaste mailvrienden: “dank voor alle mooie contacten, dank dat jullie er zijn”. Soms krijg ik de vraag of mijn weblog doorgezet mag worden en mijn antwoord is steevast: "ja, iedereen mag meelezen". Zou het wel leuk vinden om contact te krijgen met al mijn lezers. Misschien lees je pas sinds kort mee, of ben je er al langer bij, laat het me horen. Ook al denk je: “ik heb al maanden niets laten horen, dus laat maar”. Weet dan, het is nooit te laat om iets van je te laten horen en ik waardeer het zeer. Weet je niet wat te schrijven? Alles is goed en welkom, niet teveel over nadenken, gewoon doen. Dus lees je nu nog anoniem mee, maak je bekend en schrijf me. Kan niet wachten op het binnenhalen van mijn volgende e-mail berichten. Ik zie er naar uit……. Liefs Nelly