dinsdag 21 maart 2006

Dinsdag aanstaande is de operatie

Vanmorgen vroeg zijn we gebeld voor de planning. Aanstaande maandag word ik opgenomen en dinsdag geopereerd. Ik hoop vrijdag te horen op welke tijd ik geholpen word. Het gaat ineens allemaal heel erg snel en daar ben ik wel blij mee. Ik heb al veel geduld opgebracht met wachten. Nu kan ik me nog een paar dagen voorbereiden op de ingreep en het herstel daarna. De opnameduur is circa 14 dagen, maar dat kan korter worden afhankelijk van hoe het gaat. Wordt vervolgd, tot vrijdag.....

Mijn zusje Yvon las gisteren mijn horoscoop: Mars zorgt ervoor dat je bovenmenselijke krachten kunt aanspreken en Saturnus zorgt ervoor dat je je emoties onder controle hebt. Die dubbele invloed van buitenaf maakt, dat je kunt realiseren wat je voor ogen staat. Dus: aanvallen!
Lieve groet Nelly