donderdag 15 maart 2007

Mooie plaatjes

Ons feestje dinsdagavond uitbundig gevierd, met mooie muziek, een dansje en teveel drank. Voor het eerst in anderhalf jaar had ik de volgende morgen een brak hoofd vanwege de drank, beter van de drank dan van de chemo! Toen ik me dinsdagavond toch weer even stiekem afvroeg of ik wel reden genoeg had om zo uitbundig te zijn zei Yvon iets moois: "Nelly, je hebt net zo veel moed nodig om bij goed nieuws in het hier en nu te blijven als bij slecht nieuws". Helemaal waar, nu vier ik een feestje en dat voelt helemaal goed. Over zes weken, op 24 april, heb ik mijn volgende scan. Had gehoopt drie maanden weg te kunnen blijven, maar omdat ik mee doe aan een wetenschappelijk onderzoek naar de werking van een nieuw medicijn, moet ik om de zes weken voor controle komen. Zes weken voor onszelf om te genieten van mijn nog steeds opbouwende energie en een ontluikende lente. Ik heb een nieuw fotoalbum geïnstalleerd onder de bestaande link 'fotoalbum Nelly', waar ik voortaan nieuwe webalbums kan plaatsen. De foto's van Spanje staan er al op dus veel plezier met de diavoorstelling. Ik heb de afgelopen dagen weer hartverwarmende reacties ontvangen en weet dat jullie blijvende support bijdraagt aan mijn bijzondere proces en mijn huidige welzijn. Jullie zijn me lief en dierbaar, kus Nelly