woensdag 27 december 2006

Kerstelfje

De leukste digitale kerstkaart dit jaar is de Elfamorphosis van onze vriendinnen T & B. Moest vreselijk lachen en heb direct een versie van mezelf gemaakt. Deze kun je door op onderstaande link te klikken bewonderen. (vergeet vooral het geluid niet aan te zetten)

http://www.elfyourself.com/?userid=146a4932a640b8aaa1fa179G06122402

De kerstdagen zijn heel fijn geweest, één groot familiefeest. Genoten van elkaars gezelschap en heerlijk gegeten. De nieuwe foto’s op mijn weblog spreken voor zich. Werd afgelopen week wel gehinderd door een onbestendig gevoel over de prikkel in mijn keel die ik met name voel als ik lig en erg veel doet denken aan de beginnende klachten die ik had toen mijn uitzaaiingen werden geconstateerd. Duurt nu al meer dan een week en ook al bedenk ik dat veel mensen grieperig zijn en verkouden, het zet alle alarmbellen weer op dreigende paniek. Ik heb het tijdens de kerstdagen redelijk naar de achtergrond kunnen verplaatsen, maar ik had hier even niet op gerekend na een klachtenvrije periode van twee maanden en de eerste goede resultaten van de chemokuur. Ik moet er even niet aandenken dat het, zo kort na de eerste goede berichten, al weer aan het opspelen is? Even loslaten maar weer en vrijdag op voor de laatste chemo. De volgende Ct-scan wordt de 23ste januari gemaakt.

We hebben met onderstaande mail veel lieve mensen persoonlijk bedankt voor de geweldige steun in het afgelopen jaar. Voor iedereen die we nog niet hebben bereikt en op wat voor wijze dan ook met ons meeleven en meelezen;
Een pijnlijk, bewogen en emotioneel jaar ligt achter ons. Beschreven op de weblog en persoonlijk beleefd en gedeeld in emotionele uitersten. Een jaar waarin we enorm veel steun, liefde en support hebben ervaren van heel veel lieve mensen om ons heen. Daar zijn we iedereen enorm dankbaar voor. Het lukt lang niet altijd om daar iedereen persoonlijk voor te bedanken, maar wat jullie voor ons hebben gedaan en nog steeds doen is van onschatbare waarde. We lopen ons pad en dat is heel zwaar, maar er lopen zoveel mensen met ons mee dat we ons ook vaak gedragen voelen. Wij zijn omringd door liefde en daarmee heel rijk geworden in het afgelopen jaar. Een nieuw jaar staat voor de deur en voor ons geldt: elke goede dag is er één en onze wens is dat er nog veel mogen volgen. Dat we deze mogen blijven delen omringd door jullie liefdevolle aandacht. Wij wensen jullie een mooi en gezond 2007. Heel veel liefs van Diederik en Nelly