vrijdag 11 augustus 2006

Goed nieuws, met een klein?

De uitslagen zijn goed, maar er is één plekje (minder dan 4 mm.) zichtbaar op mijn rechterlong, waarvan de longarts denkt dat het een bloedvat is, maar dat niet met zekerheid kon zeggen. Dus wordt er over zes weken, de 21ste september, weer een scan gemaakt om zekerheid te krijgen. Voor nu ben ik er rustig onder en blij dat er verder geen onregelmatigheden zijn geconstateerd. Vannacht heb ik voor het eerst in weken ongelooflijk diep geslapen dankzij het slaappilletje dat ik mezelf gegund had. Werd vanmorgen heel relaxed wakker en was nauwelijks gespannen voor mijn bezoek aan de VU. Toen we de kamer van de longarts binnenkwamen nam de spanning wel weer even toe dus toen hij vroeg hoe het met mij ging heb ik gevraagd "zeg jij het maar". Eerst de uitslag en dan weer verder praten anders kan ik me echt niet concentreren. Gaan we het vieren? Ja, de fles champagne stond al koud dus waarom nog zes weken wachten? Wat is het toch mooi om blij te kunnen zijn met hele kleine stapjes. Een mens kan met weinig gelukkig zijn en gelukkig is wat ik nu ben, vol vertrouwen naar de 21ste september. Dank voor al jullie lieve support en blijf met me meelopen, het helpt! Dikke kus Nelly