woensdag 10 oktober 2007

Laatste zonnestralen

Wel terug van Ibiza, maar nog steeds in Spanje, genietend van de hartverwarmende gastvrijheid van onze vriendinnen Brigitte en Marti. Kreeg al welkom thuis mail, maar dat kan nog even wachten, morgenavond vliegen we terug naar Rotterdam. Nu nog genieten van de laatste zonnestralen en een temperatuur van rond de 26 graden. Heerlijk, dat licht en die warmte, zal dat weer missen straks. Diederik is gisteren 51 geworden en dat hebben we gevierd met een uitstapje naar Murcia, prachtige stad, uurtje rijden vanaf Orihuela Costa, onze verblijfplaats hier. Heb gisteren, als verjaarscadeau van mijn schoonpapa, voor het eerst van mijn leven een iPod (Nano) gekocht. Helemaal blij met mijn nieuwe speeltje; muziek, video's, foto's en dat allemaal op een apparaatje van 7 bij 5 cm en bijna zo plat als een creditcard. Als jullie nog mooie muziek, of filmpjes kunnen aanbevelen dan hoor ik dat graag. Liep ik vroeger dag en nacht met mijn oortje van mijn mobiele telefoon rond, nu wordt het mijn iPod, in beide gevallen alleen via oogcontact bereikbaar. De lichamelijke ongemakken houden aan en vragen om nader onderzoek, dus een bezoek aan de huisarts gepland en alvast een afspraak gemaakt om een echo te laten maken. Weet hoe kostbaar het is om je gezond en fit te voelen, in niets te overtreffen, om elke dag even bij stil te staan en dankbaar voor te zijn. Alles is vanzelfsprekend tot niets vanzelfsprekend meer is. Ik ga mijn tas pakken voor onze laatste stranddag, me verheugend op het geruststellende geruis van de zee, het geroezemoes van de strandgangers en een verkwikkend maar aangenaam bad van 23 graden. Tot in Nederland, met een warme omhelzing Nelly