vrijdag 15 juni 2007

Met een dag vertraging en de titel is: 'Roze champagne'

Mijneigenweblog is het doel geweest van hackers vandaar dat de site gisteren en vanmorgen niet bereikbaar was. Dus bij deze het goede nieuws van de 14de juni;
Om 11.30 uur heb ik Yvon toegezongen: “lang zullen we leven, lang zullen we leven”. Met een fles koude roze bubbels van Amsterdam naar Haarlem gereden en daar ons dubbele feestje gevierd. Weer een schone scan, al een half jaar zijn er geen afwijkingen meer te zien. Ik vind het een wonder en ik voel me bevoorrecht op dit moment. Ik leef van scan naar scan in een cyclus van zes weken met steeds meer leven en steeds meer plannetjes. Ik zei vanmorgen nog tegen de arts dat ik enorm gespannen was omdat ik meer en meer aan het terugkomen ben in mijn ‘normale’ leven en me oh zo goed realiseer wat ik weer allemaal te verliezen heb. Het is en blijft een rollercoaster mijn proces met kanker, maar vandaag kan het even niet beter. Loslaten, genieten in het hier en nu en mijn leven vieren. Met een voorzichtige en gezonde nieuwsgierigheid naar mijn nabije toekomt en de volgende stappen op mijn levenspad. Dank jullie wel voor alle liefdevolle support onderweg, ik breng een toost uit op jullie, dikke zoen Nelly