woensdag 24 januari 2007

Een hele opluchting

Goed nieuws, op de CT-scan waren geen afwijkingen te zien in mijn rechterlong en ook mijn andere organen zien er goed uit. Het goede beeld van een paar weken terug werd wederom bevestigd. Katrina heeft goed werk gedaan. Wat een opluchting, ik had rekening gehouden met slechter nieuws, gezien mijn klachten van de afgelopen tijd. Volgens de longarts hebben mijn klachten toch nog te maken met de gevolgen van mijn verkoudheid, maar wel even goed in de gaten houden. Vooralsnog hoef ik pas over zeven weken weer terug te komen. We kunnen nu met een rustig en opgeruimd gevoel op vakantie gaan. Ik kan jullie niet zeggen hoe groot de spanning vanmorgen weer was, begon eigenlijk een paar dagen geleden al. Iedereen die aan mij vroeg de afgelopen dagen hoe laat ik dinsdag in het ziekenhuis moest zijn, poeierde ik af met de opmerking; “geen idee, daar wil ik nog even niet mee bezig zijn”. Maar ondertussen knaagde een onbestendig gevoel een gat in mijn welzijn. Vanmorgen, in een file van 13 kilometer bereikte mijn spanningsboog bijna het ‘knappunt’ en ook in het ziekenhuis waren de wachtrijen weer lang. Wachten, wachten en wachten……….. dit keer op een zucht van verlichting. Aan alle engelen om mij heen; dank jullie wel, ik voel me een gedragen, gelukkig en blij mens. Blijf graag onder jullie vleugels. Kijk even mee in mijn fotoalbum, daar zie je vandaag de engelen aan het werk in Spanje, geïnstrueerd en gefotografeerd door mijn vriendinnetje Brigitte. Voor nu houd ik het kort want het zonnetje wacht buiten, maar ik kom zeker nog even terug voor onze vakantie.

Wil jullie niet onthouden dat ik een aantal zeer enthousiaste ex-rokers heb gesproken die zijn gestopt met roken door hun wil en het volgen van één van onderstaande trainingen. Dus voor iedereen die wil stoppen met roken, maar bij wie het nog steeds niet lukt, de volgende trainingen geven inzicht in hoe de verslaving werkt, zichzelf in stand houdt en hoe je daar in een keer uit kan stappen. Doen dus! Ga naar
www.deopluchting.nl of www.allencarr.nl

Succes en veel liefs voor nu, Nelly