donderdag 18 januari 2007

Een bijzonder mooi vooruitzicht

Twee bijzonder lieve vrouwen hebben mij een prachtig cadeau gegeven, waarvan de tranen over mijn wangen biggelden. Ik mag op Curaçao na openingstijd gaan zwemmen/snorkelen met de dolfijnen bij de sunset. Samen met DeeDee, haar dochter Lina, Copan, Teresa, Tela en Annie in het water. De dolfijnen krijgen geen vis dus echte spontane ontmoetingen en daarnaast mag ik als ‘proefkonijn’ Bonnie en haar nieuwe baby Chabelita ( 1 november 2006 geboren) weer laten wennen aan de interactie met mensen. Deze twee zwemmen in een apart bassin en de kraamtijd is zo langzamerhand over. De ‘sunset snorkel’ is altijd erg speciaal, omdat de dolfijnen dan helemaal zichzelf zijn zowel naar de mens als naar elkaar. Ik zag al uit naar deze reis en de extra dimensie die de vakantie nu mee krijgt is wel heel bijzonder. Mijn vorige zwempartij met de dolfijnen was al zo speciaal en koester ik nog steeds in mijn hart dat ik bijna niet kan overzien wat ik straks ga beleven. Droom er van. Wat zijn er toch veel mooie mensen in mijn leven die zo liefdevol geven. Ik koester jullie. Naar de dolfijen http://www.dolphin-academy.com

Mijn verkoudheid begint zo langzamerhand op zijn eind te lopen en dat geeft weer lucht en ruimte. Ben nog niet helemaal van mijn klachten af en nu maar hopen dat dit nog steeds een restje verkoudheid is. Aanstaande dinsdag ga ik weer naar de VU voor een CT-scan en ik vraag alle lichtjes in het universum weer te stralen. Ik hoop zo dat de resultaten van de vorige keer bestendigd worden zodat ik rustig en vrij op vakantie kan. Ik gun het mezelf, Diederik en mijn zussen zo, we hebben het verdiend. Kan alle positieve energie weer gebruiken op weg naar een goed resultaat van mijn laatste chemotherapie. Tot dinsdag, lieve groet Nelly