maandag 1 mei 2006

Yesterday is history, tomorrow is a surprise, today is a gift, that's why it is called present!

Nog even genieten van de zon in eigen land voordat we afreizen naar Sicilië. Heb er erg veel zin in, maar ik zie wel op tegen de reis. Dit is normaal al vermoeiend en het zal nu veel extra energie vragen. Energie die ik nog maar mondjesmaat heb. Ik probeer de dagelijkse dingen op te pakken, zoals een bed opmaken en wassen en dat valt nog niet mee. Alles wat ik doe; lezen, praten, luisteren, lopen etc. kost energie en daar ben je je normaal niet van bewust. Geduld hebben is niet mijn sterkste kant, dus ik word flink op de proef gesteld. Er staat minimaal drie maanden voor het herstel van mijn operatie, dus je zou zeggen, waar heb je het over na vijf weken? Dat klopt, in dat kader gezien ben ik al heel ver. Kwestie van goed naar mezelf blijven luisteren en doen wat ik kan en vooral niet doen wat ik niet kan. Diederik heeft een rolstoel geregeld op Schiphol in het geval we een voor mij niet aanloopbare gate treffen en dat is al snel het geval op Schiphol. Ook heeft hij nog even bij de chirurg navraag gedaan of vliegen wel verantwoord is. Er staat zes weken voor, dus op de valreep toestemming gekregen. Als jullie nog tips hebben voor ons bezoek aan Sicilië dan houden we ons van harte aanbevolen. Geniet van het mooie weer deze week, lieve groet Nelly